Alla inlägg under juni 2012

Av Annelie Övermark - 17 juni 2012 23:29

Trots att vädret inte riktigt vad man kan önska med värme och sol så är det ändå mest nerklippningar som gäller på trimmet. Dagarna är fullbokade och det är viktigt att man hör av sig om man inte kan komma till sin bokade tid, det finns kunder som står på kö för att få en avbokad tid.


Just nu ligger väntetiden på ca 3 veckor! =)


Några kunder som varit hos mig på senaste:



Ludde (Katrineholm) som trimmas ner i en mer bekväm frisyr..


     


En av orsakerna till att mitt jobb är så himla roligt är att det är en sån stor variation på hundarna.


 


Bhea (K-holm) blir som en helt ny hund när man klipper ner öron och tar bort tofsen.


    


Norrköping: 



Här har Frida börjat trimma ner Doris.


    


Färdig!!


Sen klev den här lilla killen in genom dörren. Nelson:


  


Jag döööör så söt!! 11 1/2 vecka gammal. Det spelar verkligen ingen roll hur många frallebebisar jag träffar, jag smälter varje gång!! ville bara stjäla honom!!


Nu återvänder vi till katrineholm.


Lille Pysen kom inför bad å en liten putsning runt om. Vilket gör en stoor skillnad.


 


Storpudeln Kajsa klipps ner kort inför sommaren, men vi sparar de långa öronen för det gillar matte!! =)


   


Mellanpudeln Ängla fick oxå en sommarfrilla.

(Ber om ursäkt för att jag inte fick med halva huvudet.. haha)


   


    


Lite mer bekvämt.


    


Ett set från Paul Frank.

Halsband + Koppel: 600 kr


Kram Kram

Av Annelie Övermark - 2 juni 2012 18:56

Nu är REAn slut för den här gången å jag kände mig som ett litet barn i en godisbutik när jag packade upp de nya sakerna som nu har kommit till butik!!

Det kommer att komma mer, speciellt täcken, halsband och koppel, men de sakerna som kom nu är väl värt ett besök till shoppen!!


Här är ett litet axplock:


 


Tennisboll med rep i form av olika djur (zebra, giraff mm)


44 kr / st


  


Stora grisöron


10 kr / st


 


Plyschdjur med skallra


116 kr / st


 


Paul Frank - Scurvy collar 339 kr

Koppel 389 kr

1 set 599 kr

 

  

 

Puppia Tropical harness 329 kr

Koppel 210 kr

Set 399 kr

 

    

 

Puppia junior harness 295 kr

Koppel 199 kr

Set 399 kr

 

    

 

Läderhalsband med tassar från 58 kr

Svart och röd

  

 

Hundbädd för små hundar 299 kr

 

Mer kommer... =)

 

Ni har inte missat vår utlottning av ett jättefint flexikoppel som vi har på facebook?

Gå in på sidan:

annelie´s klipp & trim på facebook


Gilla sidan

Dela bilden på flexikopplet

Skriv en kommentar att ni har gillat å delat.

Klart!!


Svårare är det inte...


Kram Kram

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards