Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Det kom ett litet paket idag...

Av Annelie Övermark - 2 februari 2012 09:29

..från Puppstar. Me like!


Det var bara ett litet paket, men jag kommer att förnya hela mitt sortiment i mars hade jag tänkt så håll utkik efter nya, fräscha varor då!! (Å kanske, kanske lite rea där innan. ;) )


Men idag kom det i alla fall dessa underbara selar bla:


  


Summer & Spring harness 269 kr

Koppel 199kr


Denna har en kund beställt, men jag tyckte att den var så fin så jag beställde några extra till trimmet:


  


Avant Garde, Couture Princess 269 kr


  


Och naturligtvis så finns det ett rullkoppel till:


  



   


Couture Princess 

S 290 kr  (275 cm upp till 7 kg)

M 390 kr  (450 cm upp till 14 kg)


Löptik?

Kolla här!


  


Varför ha tråkiga svarta när det finns sånna här??

Puppylove sanitary 159 kr


Allt detta å mer finns på Djulögatan 67, Katrineholm och det går ju naturligtvis bra att beställa via mail oxå om ni vill.

annelie.overmark@mail.com


Kram Kram

 
 
Ingen bild

praktikant frida

2 februari 2012 09:50

regn täcke till baloo. finns det tror du?

Annelie Övermark

3 februari 2012 08:22

Såklart det finns. Jag kollar upp lite olika så får du mäta honom runt hals, runt bröstet å från nacken till svans så ska vi nog kunna hitta nåt. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie Övermark - 24 juni 2013 06:44


Passa på att boka en tid nu, för det finns bara några få platser kvar innan jag går på semester! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 14 juni 2013 08:02

kursiv textIgår torsdag hade vi bland det sötaste jag sett på länge inne för en sommarklippning på trimmet i Katrineholm. Låt mig presentera sötnöten Alex! Kram kram ...

Av Annelie Övermark - 16 maj 2013 12:02

Idag hade jag för första gången en Puli inne för bad. Har aldrig gjort en sån tidigare så framför mig såg jag tre timmars handtorkande av dessa snören. Men icke. De torkade ganska snabbt faktiskt. Först torkades han för hand och sedan med fönen på g...

Av Annelie Övermark - 4 maj 2013 17:51

Fast det känns som om våren precis har kommit är det dags att börja planera årets semester. Jag tycker att det är viktigt att ta ledigt å ladda batterierna så man orkar resten av året. Och vad laddar inte batterierna bättre än att vara med familjen??...

Av Annelie Övermark - 24 april 2013 21:57

Idag hade vi bla två stjärnor inne för trimning: Tilda å Tessie. Vad skönt det är när man vet att man har ett ganska hårt jobb framför sig med 3 - 4 h arbete i form av ryckning, men när de kommer inser man att det dels är päls som släpper lätt och i...

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards