Alla inlägg den 5 januari 2012

Bloppis-annons
Av Annelie Övermark - 5 januari 2012 21:21

SÅLD!!!



Jag skänker bort detta träbord med två stolar mot att nån kommer och hämtar det.


Inget fel på bordet egentligen, lite solblekt, annars är det helt ok. Obehandlat så det är enkelt att måla om.


Det är två stolar till, även dessa ingår i "köpet".


      

Mvh Annelie

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Möbler & Heminredning, Säljes - Katrineholm (Södermanlands län)
Pris:    123 456 778:-
 
Av Annelie Övermark - 5 januari 2012 20:55

Ja, idag hade öppet 16-19 i Katrineholm för första gången. Å jag tror att jag redan nu kan säga att det var en bra idé! =)


Jag blev glatt överraskad över att det kom in både kloklippningar å lite puts och även de som bara ville titta å kanske bara köpa nåt litet. Himla kul!!! Å det var även en som passade på att köpa ett kloklippningskort som jag hade erbjudande på. Å det var en ny kund!


Hoppas det fortsätter så här. :)


Bla annat var lilla Lady inne för lite puts. Endast nos och tassar klipptes idag, stövel-style. :) Inget annat rördes. Det ska väntas med till våren.


  


Sen ska jag göra mig av med ett gammalt träbord. Jag ska göra en bloppis lite senare ikväll, maila om ni vill ha det. Gratis mot att nån kommer å hämtar det. Inkl 2 stolar.


Det är lite solblekt och lite anvönt, så ett tips är att måla om det. Annars är det abslout inget fel på det.


 



    



   


Nu blir det lite ledigt så ses vi på trimmet i Nkpg på tisdag igen.

 

Kram Kram

Av Annelie Övermark - 5 januari 2012 08:58

Hej hej!

Onsdagen fortsatte i samma tempo som dagen innan. Tyvärr hann jag bara fota två hundar, men vilka hundar sen!


Dels var det dvärgschnauzern Doris, en stammis som är hur bedårande som helst! Det är individer som Doris som ger dvärgschnauzern ett trevligt rykte.


  



   


Sen hade jag en ny kund i trimmet: Dacke.

Denna herre var mycket trevlig, vilket gjorde honom till onsdagens "Dagens sköning" på facebook.=)


    


Jag gillar att det blir så stor skillnad bara man putsar till alla utstående strån å jämnar till.


   


En riktig stilig herre.


    


Imorgon torsdag kommer jag ha öppet 16-19 i Katrineholm för drop in på kloklippning, lättare puts å naturligtvis är shopen öppen!

Välkommen!!!!


Kram Kram 

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards