Alla inlägg den 8 april 2012

Av Annelie Övermark - 8 april 2012 17:41

Jaha, så var det påsk i år igen. =)


Jag vet att det kommer liiite senare än jag sa, men jag har njutit av ledigheten så det föll bort helt enkelt, men här är några vovvar som har gästat oss de senaste veckorna:


 


Bichonen Zack (K-holm)


   


Dv Schnauzern Saga (K-holm)


   


Bosse & Selma blev kortklippta (K-holm)


   



   


Borderterriern Elsa (Nkpg)

   



   


Cockern Zorro fick sin vanliga korta frisyr. Enkelt å smidigt. (Nkpg)


   


Welsh Springern Tindra putsades till. (K-holm)

   


Dv Schnauzern Bea blev jättekort. (K-holm)


   


Å så sist, men inte minst: Kurt.

Kurt är en sån där solskenshistoria. Den första gången han var hos mig bet han, både i luften å i min hand, men inte speciellt hårt å jag hade en känsla av att det låg väldigt mycket osäkerhet bakom det där. I vanliga fall ringer jag kunden så fort en hund hugger så får den åka hem, då jag inte kan jobba utan mina händer riskerar jag inte att bli biten. Men med honom hade jag som sagt en känsla..


Nu senast var han hos mig för tredje gången å äntligen började han lita på mig å nu stod han som en staty på bordet. Jättetrevlig!!! 

Så himla kul när det händer! Så nu är det en fröjd att klippa den här killen...


Fortsatt glad påsk på er där ute!!!


Kram Kram 

Presentation


Pälsvård för DIN hund.

Norrköping:
Vrinnevigatan 16

Katrineholm:
Djulögatan 67

Tidsbokning på 0707-126757
Välkommen!!!

Omröstning

Hur ofta borstar du din hund?
 1 gång om dagen.
 1 gång i veckan.
 1 gång i månaden.
 Behöver inte borsta min hund, det gör hundfrisören.
 Aldrig, jag har en korthårig hund.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards